استاد علامه «محمدباقر بهبودی» در میان ۲۰ نفر از برگزیدگان چهاردهمین همایش تجلیل از «خادمان قرآن» معرفی شدند. کارشناس کمیته خادمان قرآن کریم، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) گفتند که:

در بخش خادمان قرآن، «محمد‌مهدی رکنی‌یزدی» در حوزه علوم قرآنی، «محمدباقر بهبودی» در حوزه معارف و ترجمه تفسیری قرآن، برای معانی القرآن و «محمدعلی اوحدی» در حوزه آموزش عمومی و تخصصی قرائت قرآن، و . . . در حوزه نشر قرآن و کتب علوم قرآنی برگزیده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

در بخش فعالان ممتاز قرآنی، حجت الاسلام «علی‌اکبر بابایی» در حوزه پژوهش‌های علوم قرآنی، حجت‌الاسلام‌ «علی حبیبی» در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم، «محمد عباسی» در حوزه تلاوت تبلیغی قرآن کریم، «محمدعلی قربانی» در حوزه خوش‌نویسی قرآنی، «جواد مزدآبادی» در حوزه فیلم‌سازی با مضامین قرآنی و حجت‌الاسلام‌ «محمد موحدی‌نژاد» در حوزه مدیریت امور قرآنی انتخاب و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

یادآوری می‌شود، چهاردهمین دوره تکریم و تجلیل از خادمان قرآن از ساعت ۲۱ چهارشنبه، ۵ تیر ماه ۱۳۸۷ به‌همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور با حضور رئیس جمهور وقت، و رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، همچنین برخی از شخصیت‌های فرهنگی و قرآنی در سالن شید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

گزارش برگزاری مراسم، که بدون حضور استاد محمدباقر بهبودی برگزار گردید. در وبگاه ایکنا آمده است. البته ایشان جوایز مراسم را نیز نپذیرفتند و باور داشتند که سالها قبل برای دریافت جایزه خود از دست مبارک امام صادق (ع) دعوت شده اند.

خادمان قرآن
خادمان قرآن

برای مطالعه بخشی از کتاب تفسیری تدبری در قرآن

برای مطالعه روش تفسیری استاد

لینک مطلب